onsdag 11 februari 2015

Hej och hå

Jag hinner inte till gymmet dessa dagar men oroa er inte. Jag jobbar hårdare hemma. Först idag så jobbade jag (det var nästan det lättaste och lugnaste) sen cyklade jag 3 km så fort jag kunde till byggaffären och köpte spånplattor (tillsågade) så jag kan bygga inredning. Förutom det även 5 st 2,5 m långa trästavar. Sen cyklade jag 3 km hem lika snabbt. För jag ville inte riskera att inte vara hemma ifall spånet skulle komma idag. Har ju beställt online för att få det hemlevererat. Är man inte hemma får man hämta sitt paket på posten dagen efter. Då försvinner ju vitsen liksom.

Jag hann :). Mötte iof en postkille vid ytterdörren men han hade en paket från en djuraffär åt mig (som bara vägde 5 kg så det hade jag kunnat hämta utan problem). Men spånet kom några timmar senare. Den postkillen tyckte jag skulle handla det i affären. Var tungt :). Har ingen bil sa jag åt honom. Så sen släpade jag 78 kg spån 3 trappor upp. Är nästan mindre drygt att gå till gymmet. Där lyfter jag mindre även om jag faktiskt tar 130 kg i benpress :D.

Sen har jag ägnat större delen av eftermiddagen till att limma ihop träplugg.







Kassandra, som ju är en stooor tjej, har fått ett nytt större springhjul. Det gillar hon så mycket att hon 2 nätter i rad inte har haft tid att randalera utan har ägnat större delen av tiden till att springa. När hon inte charmar in sig hos mig och får komma upp i sängen OCH dessutom få ta godis själv ur godisburken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar