måndag 9 februari 2015

Färdig, typ nästan

Fattas ju glasdörrar och så måste jag pyssla ihop lite inredning. Men det stora åbäket är klart. 2x2 Meter är det även om den ser ut att vara lite högre än vad den är bred.

Här stod förut mitt fula hembygge. Här kommer Felix att flytta in, under och till vänster ser ni hur den nya lekplatsen ser ut.

.

Mitt nya hamsterhörn. Väldigt nöjd. Känns luftigare! Skrivaren som står framför bordet ska ju också bort, den står bara där när jag måste skriva ut nått.


Och så här ser andra ändan av vardagsrummet ut. Bakom det stora fula åbäket skymtar Charlottes bur. Sen har jag en smal gång så jag kommer åt där och framför står Wonders bur. De kan ju inte flytta in i nybygget förrän dörrarna är klara. Båda dom burarna kommer sen bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar