lördag 23 september 2017

SAMMY

Tyvärr blev Sammy sämre och jag var iväg till veterinären. Han hade sån undertemp att termometern inte ens klarade av att mäta hans temp (den går ner till 32 grader). Hon sa att den fanns en liten liten chans och det hade varit att försöka få upp tempen och sen tvångsmata honom. Men jag har hållt på med det en gång förut på en hamster och det var bara 2 dygns extra elände. Så i samråd med henne efter en diskussion (tack och lov man är välkänd) så var vi eniga om att det bästa var nog att låta honom somna in.

Lilla Sammy. Jag såg inte mycket av dig då du verkligen avskydde människor men jag hörde dig varje natt då du bodde i mitt sovrum. När vi äntligen fick ordning på din päls (en vanlig biverkning är tyvärr leverskador) så var det något annat som gjorde du fick lov att gå alldeles för tidigt.

SAMMY
jan 2016 - 22.9.2017




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar