onsdag 27 september 2017

+- 0 på alla sorgebarnen idag!

Eller igår då för detta skrivs efter midnatt.

Fernando 157g har stått still hela fyra dagar nu!
Yoda 102g har stått på den i tre dagar.
Och så äntligen var det stopp på Hannos viktras idag. Lille snutten väger bara 58g. 2 dagar på den vikten nu.

Fernando har en normalvikt för en guldhamsterkille men han är stor och har vägt runt 190g så han har tappat. Yoda hade förr runt 135g och lilla Hanno hade i alla fall "hela" 85g som mest.

Men nu hoppas jag att det snart går uppåt. Alla äter äggröra och energipasta med glädje i alla fall. Eller ja, Fernando föredrar sitt hönsbarnmat före ägget men äter pastan i alla fall.

De andra mår bara bra. Även om jag typ aldrig ser Lacky om jag inte ska smyga på henne runt klockan 2 på natten. Gör det ibland så jag ser henne. Men hon äter upp nästan allt mat varje natt så hon är bara en typisk robo.

Har filmat lite idag så ska ladda upp dom så kommer dom imorgon (om jag hinner).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar