lördag 6 februari 2016

Nils på film

Bjuder på två Nilsfilmer från idag. Idag är även vägdag, väntar bara på mina två fantomer. Flo lär väl komma först när jag lagt mig så jag satsar på att "fånga" henne imorgon när jag kan vara uppe längre. Fast träffade henne kort igår, hon var uppe när jag kom hem, hann ge henne 3 pinjekärnor innan hon dök ner i spånet igen. Men hon var upp senare som vanligt (tömt matskålen nämligen). Idag var jag hemma senare och missade hennes första "uppträdande".

Fluffot har nu 3 dagar i rad varit uppe sen morgon efter att jag gått till jobbet så henne siktar jag på att väga på måndag morgon. Resten inklusive lilla Flixx är vägda.

Idag är även vindruvedag för guldisarna. Fernando gick direkt på den och lämnade resten (fast han lär äta allt annat senare inatt). Hans namne har idag förresten gjort sitt 100 mål för Atletico de Madrid! Fantastisk fotbollsspelare.

Så nu är det filmtajm:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar