måndag 15 februari 2016

Gott och blandat

Här kommer lite foton och filmer från igår kväll och de senaste dagarna.

Först kan jag nu avslöja vad jag hade ballongerna till. Nämligen toapapperigloo och toapapperrulle. Igloon har jag även strött med lite frön men det funkade sådär, nästan alla ramlade av. Ska prova på nästa igloo att "klistra" fast dom som jag gör på frörullarna.

Man blåser upp ballongerna och så blöter jag toapapper och lägger runt ballongerna. Sen måste det torka. Det tar tid, därför var de inte färdiga att visa igår, tog 2 dagar att torka och då stod de bredvid ett varmt element. Kunde göra fler för jag måste köpa mer toapapper först!


Men som ni ser så har vi redan en kandidat som har provat röret.




Så här blev det med plastlådorna under sovhusen:




Och här en bild på alla frön Fanny samlat:


Sen har vi lilla Jojo. Bilder på när han provar klättra upp i plastlådan. Han är ju inte direkt den smidigaste men han tog sig upp. Bredvid har han dessutom en trappa han kan använda.



Och en bild på söta Fanny



Och så film på när han äter ägg. Gott med ägg!



Och så en film på när Nils bäddar på uteplatsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar