söndag 11 juni 2017

Luna

I förrgår hörde Annika av sig. Hon har en kompis som är involverad i en smådjursgrupp i Oldenburg och de hade för några månader sedan fått in en hamster till sig som hos gamla ägaren hela tiden rymde genom att äta sig genom buren (Ebay-bur med tunna träväggar). Hos dom har hon suttit i en annan bur men som hade minimimått (100x50 cm) och hamstern trivdes inte alls! Hon behöver mer plats.

Annika visste ju jag har två platser tomma så hon frågade om jag hade intresse. Så hastigt och lustig flyttade Luna hit idag. Jag har inte döpt henne, hon hette så hos första ägaren och har fått behålla sitt namn hos djurhemmet och även hos mig. Jag gillar namnet och har inget bättre förslag.

Här är några bilder jag tog när hon kom vid lunchtid idag. Hoppas kunna ta lite bättre sedan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar