onsdag 14 juni 2017

En till

Det är en till hamster på ingång. Tyvärr kommer Hamsterhilfe Nord att läggas ner. Det finns inga kvar som vill vara vårdställen. Och en hamster sitter där som ingen velat ha. Han har lite hälsoproblem, dock inga svåra, har problem med sina tårkanaler. Så ordföraren hörde av sig till mig då jag redan har två handikappade hamstrar (Louis har 3 ben istället för 4 och Oonagh har 1,5 öra istället för 2) så hon vet jag inte har något emot det.

Jag har ju en plats ledig men letade dvärghamster då jag inte har några mer saker åt guldhamstrar kvar (har ju hela 6 st stora hamstrar nu) men nytillskottet får med sig saker!

Nu ska jag bara komma på ett namn. Han heter nu Henry och nej, det kan han inte heta. Gillar det inte alls. Men har inget klockrent namn på G så jag måste fundera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar