onsdag 21 juni 2017

Favvo godis och Fernando

Hanno är ju en liten plutt som inte går upp. Kerstin har provat ge honom en massa godis så han ska lägga på sig vikt men han har mest låtit allt ligga kvar. Men jag tror jag har hittat ett godis som passar herrn. I alla fall åt han direkt upp bananchipset han fick nu på kvällen.
Släpp ut mig!!
Ringde Dr Pabst idag om Fernandos öga. Vi har nu behandlat 1 vecka och jag tycker inte det är någon förbättring alls så jag ringde och frågade om vi ska prova en vecka till (han sa ju 2 veckor) eller om han vill se honom nu emellan. Men han tyckte vi skulle avvakta en vecka till. Och bara för det så kom han sen upp (Fernando alltså) med ett öga som faktiskt var lite lite öppet. Men det är fortfarande svullet och rött men som sagt, första dagen han inte kniper ihop det helt.

Alla andra mår bra, Hanno, Luna, Oonagh och Colin delar på två uteplatser och bara för det så kommer numera Oonagh och Colin upp runt 22-23 tiden (förut var båda sömntutor som klev upp först efter midnatt) så det blir kö. Men brukar försöka så alla får ca 2 timmar var i alla fall. Oonagh och Hanno verkar nöjda med det, Oonagh har alltid velat gå in efter ca 1 timme. Även Luna håller sig lugn än så länge och randalerar inte i buren fast hon får gå in efter 2 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar