tisdag 2 juni 2015

Flyt just nu

Hade förberett mig på en sen kväll då jag inte sett Thekla och Musbus på 2 dagar och hade planerat vara vaken tills de klev upp idag. Men då hade båda vänligheten att redan före 22.00 visa sig. Man ska ha flyt ibland :). Dessutom kommer jag framöver att jobba nästan bara kvällar och inte så många förmiddagar = mer tid för hammisarna. Som det är nu så ser jag ju de som kliver upp sent kanske 5 min sen måste jag i säng.

Flo träffade jag på igår strax före 23.00. Hon satt kvar när jag pratade med henne men när jag öppnade glasdörrarna för att ge henne en pinjekärna pep hon iväg. Vi vänjer oss långsamt med varandra.

I brist på nya bilder på pälsbollarna kör vi även idag en Dagens Rätt.

Idag blev det:

Gurka, broccoli, zucchini, sallad, persilja, selleri, paprika och morot (bara guldhamstrarna), rödbeta (bara minisarna), dessutom har alla fått en jordnöt med skal så får de jobba lite för godiset!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar