söndag 9 november 2014

Framgång!

Nu på kvällen fick jag ta upp Kassandra och hålla fast henne. Hon är alltså numera också helt tam! Thekla är det däremot en bit kvar på. Hon kliver ju inte ens upp i handen riktigt utan som mest har hon ställt upp två tassar i min handflata. Hon är lite svårare för hon är inte lika nyfiken och aktiv som Kassandra. 

Charlotte var vaken när jag kom hem från gymmet så jag tog och satte henne i lekplatsen och så fick hon vara där tills jag kom hem från fotbollen. Jag är helt faschinerad över hur liten hon är! Men så otroligt söt!

Nu hoppas jag Thekla tänker kliva upp snart, det är hennes tur att tillbringa natten utanför buren men hon ligger än så länge och sover. Annars får Kassandra en dag extra där. Hon lär inte klaga, hon är gärna där varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar