lördag 13 september 2014

Kassandra

Så vad har jag då hållt på med? Jo, det här:

Egentligen ville jag säga nått först när hon är här men jag kan inte hålla mig :)









Låt mig presentera: KASSANDRA







Idag var jag i Lengerich, ligger ett par mil utanför Osnabrück. Där bor just nu i ett nödhem hos Claudia guldhamstern Kassandra. Om 5 veckor efter min semesterresa till Sverige hämtar jag henne. Kassandra är född där 13 januari 2014 då hennes mamma kom dit och var då dräktig. Sen har ingen velat ha henne så hon har nu suttit där i 9 månader och väntat på en egen ägare. Tyvärr måste hon vänta lite till men oj vad jag längtar tills hon kommer hit.

Hon är rätt tam, jag fick klappa lite på henne idag till och med.

Äntligen, fyra år utan djur är slut snart. Har så saknat en fyrbening här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar