onsdag 25 januari 2017

Update

Sorry, har mycket privat så jag hinner knappt med annat än att mata och ta ut och in hamstrarna. Men ska försöka fota lite i veckan/helgen. Har ledig helg :)

Men alla mår bra och Colin blir lugnare och lugnare. Igår tog han nästan ett bananchips ur handen på mig. Men bara nästan. Det sista modet fattas men han sitter lugnt kvar när jag pratar med honom. Tog ett kort igår också men det blev för mycket för den lille mannen. Då tog han till flykten.

Uffe är tjock och gosig, Louis är det full fart på. Fanny är ju snart hela 2,5 år och tar det lite lugnare men är pigg hon med. Messi har lagt på sig hull (äntligen!) och är fluffig. Tyvärr har svampen kommit tillbaka men än så länge bara på öronkanterna och då avvaktar jag. Behandlingen är inte utan risker utan tar hårt på levern så det är en avvägning hela tiden.

Yoda ser jag knappt men vid vägkontroller så kollar jag igenom honom och allt ser bra ut. Sammy har flyttat in i sitt rör. Suck. Inte bästa stället att anlägga ett bo liksom. Han blev väl sur på att jag hela tiden störde honom i boet vid vägning och rengöring av toaletten. Hoppas han tänker om.

Fernando är en mysgubbe. Han gillar inte att man tar på honom men kommer direkt när han ser mig eller när jag ropar på honom och tigger åt sig en godis som han direkt lägger i boet (han äter de nästan aldrig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar